خدمات مالی تامین سرمایه بانک ملت (تملت)

خدمات مالی

در راستای تصمیم‌گیری هر چه بهتر فعالان اقتصادی دریافت مشاوره از اهمیت بالایی برخوردار است بخصوص در تصمیماتی که مستقیماً بر عملیات مالی شرکت تاثیر دارد و یا ممکن است بر آن موثر باشد، نظر به تنوع فعالیت‌های تامین سرمایه بانک ملت و لزوم ارائه خدمات مالی متفاوت به مخاطبان ارجمند، ارائه خدمات مالی در زمینه‌های مختلف بخش مهمی از فعالیت‌های شرکت را تشکیل می‌دهد.

ارزشگذاری

مفهوم ارزش و فعالیت ارزشگذاری از جمله مفاهیمی است که به کلیه فعالیت‌های مالی اعم از تامین مالی، سرمایه‌گذاری و مدیریت پرتفوی، امور مالی شرکت‌ها و تجدید ساختار مالی آنها گره خورده و هر یک از این فعالیت‌ها به نوعی در بخشی از فرایند فعالیت عملیاتی خود نیازمند ارزشگذاری است. ارزشگذاری اصولی و صحیح دارایی‌ها نقش عمده‌ای در تخصیص بهینه سرمایه ایفا می‌کند. ارزشگذاری دامنه وسیعی از اهداف و کاربردها را دنبال می‌کند که در حوزه‌های مختلف عرضه سهام، مدیریت پرتفوی، ادغام و تملک شرکت‌ها و ... می‌توان به آن اشاره نمود.

تحلیل‌گری

تحلیل‌گری، فرایند بررسی تغییر متغیرهای مختلف اقتصادی در سطح کلان و خرد بر بازار سرمایه به صورت کلی و همچنین واکاوی تاثیر این متغیرها بر شرکت‌ها و سودآوری آن‌ها، به نحوی که بتوان از این داده‌ها در جهت بهینه کردن سرمایه‌گذاری‌های موجود و همچنین شناسایی فرصت‌های جدید و سودآور سرمایه‌گذاری بهره جست، می‌باشد.

ارزیابی طرح‌ها

ارزیابی طرح‌ها با تشکیل از تیم‌های فنی – مالی، با تجربه تخصصی درزمینه صنایع مختلف در راستای پیشبرد هرچه بهتر طرح‌های ملی(مگا پروژه‌ها) و در پاسخگویی به ضرورت ارزیابی دقیق طرح‌ها و تخصیص بهینه منابع صورت می‌پذیرد.

ادغام و تملیک

به‌طور کلی ادغام و اکتساب شرکت‌ها به فرایندهای مربوط به ترکیب و اتحاد شرکت‌ها گفته می‌شود. این اقدامات به نوعی یک تصمیم استراتژیک هستند؛ به همین دلیل، در سطح شرکت طبقه‌بندی می‌شوند و موضوع بحث مدیریت مالی بنگاه و نیز مدیریت سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرند.

تحقیق و توسعه

تحقیق و توسعه معمولاً در خط مقدم فعالیت‌های نوآورانه سازمان‌ها قرار دارد. تحقیق و توسعه معمولاً قبل، حین و پس از معرفی یک خدمت در تمامی مراحل منحنی عمر خدمت نقش ایفا می‌نماید. از این‌رو فعالیت‌های تحقیق و توسعه به عنوان اقدامات پشتیبان در زنجیره ارزش یک شرکت تلقی شده و آن را به سوی دستیابی به سودآوری و ارزش‌آفرینی و اهداف ذی‌نفعان خود یاری می‌رساند. هر چه شدت رقابت در صنعت، سرعت تغییرات در فن‌آوری‌ها و نیازها و سلایق مشتریان زیادتر باشد نیاز به فعالیت‌های تحقیق و توسعه خصوصاً در زمینه معرفی خدمات جدید و یا بهبود خدمات قبلی متناسب با سلایق مشتری اهمیت بالاتری پیدا می‌کند.